Rabu, 5 Disember 2012

Ahad, 16 September 2012

Contest | Blog Paling Awwsem

0 Tangan ♥

>> Klik 2 Join <<


DATELINE : 30 / 12 / 2012

Habuan :

1st Place
Topup RM 5 .
Shawl .
Header transparent .
Jadikan gambar sendiri PNG
Banner Animated .
Kad Selamat Hari Raya Animated .
Review Blog .
Bloglist .

2nd Place
Topup RM 5 .
Shawl .
Header Transparent .
Jadikan gambar sendiri PNG .
Banner Animated .
Review Blog .
Bloglist .

3rd Place
Topup RM 5 .
Header Transparent .
Banner Non-animated .
Review Blog .
Bloglist .

4th place
Topup RM 5 .
Header Transparent .
Banner Non-animated .
Review Blog .
Bloglist .

5th Place
Topup RM 5 .
Header Transparent .
Review Blog .
Bloglist .

Orang pertama yang join contest ni
Header transparent .
Review Blog .
Bloglist .
Full edited blogskins / denim / simple .

Orang terakhir yang join contest ni
Header transparent .
Review Blog .
Bloglist .
Full edited simple template .

2 Pemenang Bertuah
Header transparent .
Full edited blogskins .
Review blog .
Bloglist .


Orion Giveaway By Asyqin Azahar

0 Tangan ♥

>> Klik 2 Join <<

Saya nak menang Iphone sebab saya tak ada duit nak beli .
Walaupun Hari Raya dah melabuhkan tirai tapi masih 
tak cukup nak beli . Bila Asyqin buat Orion GA ni kan , saya
terus teruja nak Join tapi bila tengok ramai juga yang Join macam 
daya saing tu kuat sangat . Saya nak berjuta - juta terima kasih ' kalau ' ( tapi 
rasa tak menang kot ;P ) saya menang Iphone tu .