Ahad, 16 September 2012

Orion Giveaway By Asyqin Azahar


>> Klik 2 Join <<

Saya nak menang Iphone sebab saya tak ada duit nak beli .
Walaupun Hari Raya dah melabuhkan tirai tapi masih 
tak cukup nak beli . Bila Asyqin buat Orion GA ni kan , saya
terus teruja nak Join tapi bila tengok ramai juga yang Join macam 
daya saing tu kuat sangat . Saya nak berjuta - juta terima kasih ' kalau ' ( tapi 
rasa tak menang kot ;P ) saya menang Iphone tu . 


Tiada ulasan: